Dagen P

Pluggdag. upp halv 8. tog bussen till gymmet och tränade. duschade och sen hem. somnade sista biten på bussen och åkte en busshållsplats längre. läste ur min superroliga bok (not) och åt lunch. har surrat med mor och fixat mer på skolan. tack mamma för att du är så hjälpsam! :) du är bäst, det vet du! sen har jag pluggat hela eftermiddagen och har gjort bort första arbetet. gjorde sedan nyttig morotssoppa med makaroner till middag. förbi patrik och säga lycka till i natt då han ska jobba. är nu hos anette och sebbe efter att ha hämtat ut michael jacksons självbiografi "moonwalk" från 1988. kul. ska spela lite tvspel med sebbe nu innan anette kommer hem från stallet. :)

imorgon ska jag promenera och plugga. 17.30 ska jag och sebbe boxas och svettas. längtar till patrik har jobbat klart natt denna veckan.

pusshej! :)

Kommentarer
Anonym

You´re welcome!

2009-11-11 21:24:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!