Helg i Ersmark

På fredagen hade jag och mor jättemysigt! vi fikade när hon kom hem runt 15 och sen for vi iväg och kikade på skor på skokanonen, mamma köpte ett par för 200kr :O och jag hittade ett par stövlar, men jag köpte dem inte för jag ska spara mig till stockholmsresan. sen for vi till willys. lisa vi behöver lite insideinformation om det finns några smultronställen i stockholm. väl hemma gjorde vi fiskburgare och sen slappade vi och började göra i ordning för vår myskväll. Vi hade köpte ett 12 pack mumsmums, chips och fruktsallad. + att mamma köpte en ostkaka för att ha hemma ^^ vi kikade på idol och åt och åt och åt och stickade. det var en toppenkväll. lördag började med en välbehöv promenad. skulle egentligen hem och städa och vara med patrik, men jag stannade hela dagen då mor bestämde sig för att bjuda mig på middag. lasange med keso, tomatsås och bladspenat. supergott faktiskt. for en snabbis till patrik och fikade ännu mer. jag och mor köpte en mandeltårta med daim på willys. bokade flyg till stockholm. sen stickade jag en massa och såg på die hard 4.0 med mor. hon ville se klart filmen så det vart mycket stickande för min del. fick byta säng mitt inatten för mamma snarkade så mycket. vi inledde med en promenad idag också, efter det lasange och dusch. sist gjorde vi saft :) jag städade hela lägenheten idag när jag kom hem. nu är patrik här och det är mysigt. imorgon blir det fotvård och köttfärspaj med mor för hela slanten :)  <3

Ljus från Boman :)


Currypojken


Vill börja läsa (för mycket plugg)


Fiskburgare


Snask


Detta ska likna ett får som jag eller anette gjorde när vi var små


Anettes snögubbe


Vinterblek :)


Jag och Mamma. Hon som gjort min helg perfekt! :)


Kommentarer
Anette

Vilken vacker juldekoration jag gjort.. :p



"Fåret" va också väldigt fint..

2009-11-15 20:05:56
Jenny

haha. jag vet ;D mycket fina verk av oss !

2009-11-16 10:08:46
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
lisaboman

Onsdag när som helst har jag tid, förutom framåt 19 för då tänkte jag fara och träna.. Kan vi ses då? :)

2009-11-16 19:39:57
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!