Helgen

väldigt kul! har varit hos anders och helene idag. vi firade anders som fyller 50 imorgon med alldeles för mycket mat och fika. jag åt två fat med kakor, sen två tallrikar fulla med mat från deras grekiska buffé, sen tårta och några nävar godis, knäck och ischocklad och kanske 1 liter läsk. nyttigt och bra. jag älskar anders och helenes lägenhet. den är 165kvm stor och underbar. dessutom har de tre våningar så allt som allt 500kvm dock är anders arbete i första våningen.  jag har dessutom julpyntat min lägenhet nu! :D det är mysigt här nu!

 











sådär låg han i typ 2 timmar










 







Kommentarer
lisaboman

Oja jag har verkligen haft en toppenhelg :) det verkar du också haft! Va mysigt du julpyntat lägenheten :)

2009-11-30 08:43:10
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!