hihi

Jag började ju göra om bloggen igår, men orsaken till varför jag gjorde det var för att mamma sa att det inte gick att kommentera inläggen! jag som har varit helt depp om varför ingen har kommenterat. jag som har skrivit roliga saker om stockholmsresan och att jag mår superbra och min önskelista. men nu förstår jag varför! men nu fungerar det och jag är mycket nöjd med min nu rätt stilrena blogg :)

inskrivningen på komvux tog 5min. hälsade på mamma och sen gick jag på stepbas kl. 10.00. jag kan säga att det var inte speciellt många cyklister ute idag. sedan tog jag min racerhoj och landade hos patrik. gjorde lunch, duschade och SOV faktiskt typ 30-40 min iaf. vet inte vad klockan var, men patrik var då hundra säker på att jag sovit som en stock. det var mycket skönt. snart kommer mamma hit och vi ska ha en tjejkväll + sleepover! haha. mamma ska faktiskt sova över här :D mysigt. har bakat jättegoda tekakor i eftermiddag, ska fika det med te ikväll med mor. 

imorgon drar jag och anette till farmor och farfar. patrik jobbar hela helgen. jag far till ersmark med en massa pick och pack och bor på "hotell" ihelgen. mysigt och skönt. nu ska jag plocka undan lite innan mor kommer. 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!