Impro + tenta

Improteatern igår var otroligt rolig. Jag gapskattade och hade ont i ansiktet efteråt efter allt fånleende. det var verkligen roligt. Vi ska dit nästa gång den 29/11 också.

Nu ska jag strax iväg till skolan för att skriva tentan. Jag fick massor med tid över då jag bestämde mig för att ta bilen för att minska stressen efteråt om jag ska träna. Jag har sovit bajsdåligt. Var vaken minst 30 min mellan . 04.40-05.10 efter att zlatan rev ut någonting som levde om som tusan. fast jag har inte kommit på vad det var ännu. vaknade iaf med ett ryck.

över och ut. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!