mersmak

mersmak på resor nu! efter att ha suttit och surrat med magnus och om resor vill man bara fara iväg igen! det är ju superskoj! jag hoppas jag får med mig patrik till senvåren eller innan sommaren till london :) det vore kung. Jag har dessutom hittat ganska billigt boende i centrala london. låt oss fara! vi börjar med stockholm om två veckor :) 
 
har haft en rolig kväll med anette sebbe och hedersgästen magnus. vi har julfikat och surrat en massa. mycket trevligt. nu måste jag verkligen sova. jag som ska ha mysdag med patrik imorgon och sen makeuprådgivning på kvällen :) puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!