morgon? natt? dag?

Vilken konstig natt det har varit i natt. Har sovit jätteoroligt. Vaknade av att jag trodde mamma var uppe, och väntade på att hon skulle väcka mig, eftersom det kom vi överens om igår kväll. hon kom aldrig och till slut somnade jag om. sen hörde jag att hon var vaken och väntade igen på att hon skulle väcka mig. till slut slog kl. 7. och kvart över kom hon. jag som varit vaken under slutet av natten var ju inte alls pigg på att kliva upp som det var sagt. så jag drog mig och somnade om och vaknade kl. 8. har fikat och pysslat med lite julklappar och nu ska jag ut och gå lite.

Kommentarer
lisaboman

Så var min natt också! Jag vaknade i panik och trodde jag hade försovit mig till jobbet, men då var klockan 04.30.. Det for säkert nå rymdskepp över ersmark inatt vars radiovågor störde våran sömn :p eller vad tror du? Haha

2009-11-13 14:53:03
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!