oi!

slappardag idag. var på spinning med mamma imorse och sen blev det en liten runda till konstnärsshoppen och där köpte jag lite pysselsaker för att göra egna julkort och sen mot expo där mamma storhandlade med pappas kort. hihi. stekpannor, kastruller och dukar. hemmåt och äta. sen kom boman. en kort promenad med granskning av hus och tal om framtida hus :) kul! var helt däng och mördbultad när jag kom tillbaka. jag orkade ingenting, alldeles varm och röd i ansiktet. men vi umgicks och stickade och så. jag bokade biljetter till new moon till mig och anette. :) det blir mysigt.

sitter och ser på robinson och mår bättre efter att ha vilat en stund. Patrik är här och det är mycket mysigt. :)
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!