oi!

effektivitetens dag! 
 
rask promenad 30min
pluggade sedan i 5 timmar och två korta pauser för att äta och ta en mandarin
lagade mat och packade i ordning sakerna jag ska ha med mig till ersmark imorgon. ska sova där ikväll och plugga där imorgon och sen ska jag och mor göra någon god middag, pappa är ju i fjällen så det kan vara trevligt för henne med lite sällskap.
sen diskade jag bort berget av disk som invaderat min nu nya bänkskiva och diskbänk.
väntar på sebbe och vi ska fara om 5 min och boxas :D yey. 
sen mot ersmark.
 
längtar till patrik jobbat klart natt i veckan :) det är bra att han tjänar lite pengar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!