Underbar helg i Ersmark

Jag har haft den bästa helgen på länge! Jag har haft det superbra i Ersmark. Jag har inte gjort mer än jag orkat. Jag har stickat en massa, vart med mamma på några butiker som kräver mamma-kunskap (olhssons tyger, jysk), jag har slappat lite, suttit hela lördagskvällen och sytt en handlingspåse i jeanstyg, den blev mycket fin och stor (behöver bara en med mig när jag handlar), jag har varit ute på promenader, lagat mat och gjort en cheesecake och stickat ännu mer. Myste med mor och far imorse då det faktiskt varit farsdag idag. Man hinner med mycket när man kliver upp kl. 7.00 av att en katt river ned en prydnadskatt. den har jag limmat i dag. Jag har fått låna hem symaskinen med en massa tillbehör och julsaker. just det vi var ju hos farmor och farfar hela dagen i fredags och vi kikade på en massa bilder från förr :) Jag har lite bilder som jag ska ladda upp :)  kika på dem: 

 








Tagen på bar gärning


Puss till livet


Kommentarer
Anette

Söta zlatan! :)

Synd att Eila är svart så hon knappt syns :p

2009-11-09 09:06:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!