Dagen D imorgon

Woho! :) 
 
Imorgon bär det av hemmåt. Hemma 20.20 känns helt underbart. Det känns kul att träffa alla där hemma igen. Känner mig rätt isolerad här upp, trots att stine och mattias är här. Man kan inte tracka dem för mycket heller och hela tiden prata med dem. Har packat ihop nästan allt och inhandlat färdkost till bussen. Jag ska ladda datorn lite innan jag packa ihop allt innan inatt, det är ju trådlöst internet på bussen. Jag vet inte hur bra det fungerar, men jag kanske känner för att testa. Jag ska kika på det sista avsnittet av hollywoodfruarna senare. :)

Kram och god natt ! :)


Kommentarer
emmygoodwin

natti :)

2009-10-12 21:17:03
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
linn

åh :) haha, step på torsdag ;) vilken tid är den? jag kanske också ska pallra mig dit..

2009-10-13 08:42:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!