En massa roliga saker har hänt i mitt liv

Jag älskar livet! 
 
Igår var jag och Patrik på en otroligt mysig och lite romantisk middag på tapas :) det var superhärligt. efteråt blev det mjukisar och soffläge. jag somnade lite på patriks mage och sen såg vi på desperata husfruar. det var ett underbart avbrott i mitt fulla studieliv

idag har jag verkligen haft ett långt avbrott i studierna. for till ersmark kl.9.00 och pluggade i o f s lite slött till kl. 10.30 då jag och mor gick till lasse och katarina för att fira lasse. Lasse var dock helt ovetande att vi skulle komma och att jag hade köpt en present till honom och mamma blommor. han blev superglad och överaskad. det är alltid kul. vi fikade en massa där och sen vid 12.40 fick vi lov att fara och möta upp lisa och vi for på kilroy (inte mamma hon lämnade jag vid lägenheten och hon hämtade sin cykel och skulle göra några ärenden innan hon for hem igen, mamma jobbar hemifrån hela veckan typ ^^). På kilroy kom vi fram till att allt vi måste lägga ut på resan, inklusive allt verkligen (utom vacciner, myggnät osv) kostar knappt 42.000kr. yey. haha sjukt mycket pengar. dock resan till nya zeeland och thailand gick på 37.000kr för mig. lite billigare för patrik, han shoppade inte lika mycket. sen stressade jag iväg till anette och sebbe för att fira sebbe i förväg och vi gjorde middag för mamma, pappa, patrik och oss själva. + mera fika. urk. måååste träna. fick med mig sebbe på yogan på fredagsmorgon. kul! imorgon kom jag på att jag och mamma ska gå och se på michael jacksons this is it på bio. det kan bli kul och intressant. det blir en bra avslutning på min pluggdag imorgon. 



 









massa kramar till alla er underbara! :)

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!