Long time - no seeing

jahaja, jag har inte skrivit på hur länge då? en månad kanske.
Jag har det rätt bra här uppe i vilhelmina. Jag skulle lätt kunna tänka mig att jobba på strandbacka och avdelningen morkullan, trots att det är en demensavdelning som jag var rädd för från början. Jag trivs mycket bra. roliga gubbar och tokiga damer och sen jäkligt rolig personal. 

har pluggat någon timme varje dag och känner mig effektiv även om jag har mycket kvar inför tentan. nu har jag iaf sett på DH tack vare oliwia som tipsade om en hemsida :) ser på idol och äter kladdkaka. jag och william har bakat idag. han föll av stolen och tog med sig skålen på vägen ned och halva smeten hamnade överallt, fick improvisera andra delen av smeten men den var helt klart god. :) 
 

Över och ut (hörs om fyra veckor då ;p )

Kommentarer
linn

vad kul att det känns bra :) när kommer du hem?

2009-10-10 15:14:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!