Lördag.

Jag har inte sovit så gott på hela veckan som jag gjorde inatt. Det är helt underbart att somna när den man älskar ligger och håller om en. Jag vaknade inte ens när han klättrade över mig, pussade på mig och la sig i sin säng. Då sover man gott. :) imorse kom mor och far och monterade upp lite saker på väggarna och vi fick upp insynsskyddet. hjälper inte speciellt mycket utifrån märkte jag och patrik, men inifrån och ut är de bra. har pluggat och firat siv som fyllde 50 igår idag. De hade gjort mycket fint hemma hos sig sen sist jag var där, dvs massor med år sedan. Jag åt dessutom så mycket att jag bara ätit lite fruktsallad kl. 21.15. haha. ätit för hela veckan känns det som. studerade lite till när jag kom hem och sen har patrik varit här sedan kl.19.00. Vi tog en promenad och patrik köpte snacks. nu sitter vi här och ser på en sjuk film. ActionKomedi från england 2007. Hot Fuzz. sjukt udda.


 

Jag har också varit handyman idag. Jag monterade upp min "skohylla" ikväll. nice. Det blev ingen middag som sagt. då blir det däremot min goda fiskgratäng imorgon till lunch. Jag ska börja mitt mer aktiva liv nästa vecka. Har planerat in lite morgonpromenader och två träningspass nu när jag är friskare. Jag har massa roliga saker att se fram emot nästa vecka. 
 
Måndag: Ljusparty hos Anette
Tisdag: Tapas med Patrik
Onsdag: Lasse 65år och Lisa
Torsdag: Sebbe 24år

Vore trevligt att träffa linn någon dag också. 
 
Över och ut !

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!