Lördag

Hola :O wow. nu är jag här igen. herregud. jaja. detta har hänt:

- sovit extremt dåligt - william hade hostanfall och vid 03.30 for alla svenssons till akuten. jag somnade äntligen om.
- stine for kl. 05.00 till stockholm
- jag upp kl. 06.00 för att börja jobba kl. 07.00
- läst vf kanske 7 ggr idag
- tatt hand och roat de gamla
- pratat en massa
- ätit äcklig skolmat (maten som serveras där)
- promenerat 40min
- hemma 16.30, dator, mattias och william
- strax bakning av pizza. jag är hungrig för första gången idag. har ätit alldeles för mycket och för ofta

ikväll: försöka plugga lite

saknar alla där hemma. det är rätt isolerad umgängeskrets här ^^


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!