Måndag

första dagen på skolan igen på ett tag. kort dag som tur var. kallt att cykla i morse, men ska cykla imorgon också om det inte spöregnar eller så. Jag har hunnit med att fara förbi mammas jobb, patrik och äta lasange, varit med lisa, gått på bibblan, hälsat på anette och sebbe och lagat middag och pluggat. Jag har äntligen skrivit klart fördjupningsarbetet. halleluja! däremot kollade jag igenom de gamla tentorna som vi fått att träna på. ehm. om jag säger så här så har jag en heeeeeeel del att läsa.. jag kunde en fråga.  

 
Imorgon kommer mamma och pappa förbi och ska montera upp lite saker på väggarna. anette kanske kommer också (A). Patrik också (A).

kom på anettes ljusparty på måndag kl. 19.00
det blir roligare desto fler som kommer.

Kommentarer
linn

KUL! då ses vi på torsdag :) :)

jag har ju ridningen på måndag.. om jag inte minns fel hade anette sitt ljusparty förra gången också på en måndag :( hur länge håller de på?

2009-10-20 13:19:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!