Tisdag

andra skoldagen klar. gick bra.  
 
cykla hem och ut och gå med anette och kid. vi gick på genvägen mot ersmark då anette tvärstannar och säger typ "Oh jävlar!" jag bara tittar på trädet som jag trodde hon blev rädd för. sen tittar jag lite längre ut och undrar fortfarande vad hon var rädd för. då ser jag tre älgar. haha. sjukt. inte alls långt från där vi gick. vi gick tillbaka en bit då jag tänkte: "varför inte fota dem?". fast de stod exakt lika stilla som innan och jag vågade inte gå tillbaka hela vägen. detta blev resultatet.





Har dessutom invigt min pannkakslagg (pannkaksstekpanna för dem som inte fattar).
ska kika igenom lite papper innan pappa och anette kommer förbi. kram


Kommentarer
linn

jävlar vad läskigt!!!



ja, jag vet inte.. jag har ingen bil och brukar åka med en tjej som är från berghem. så det beror ju helt på när hon ska hem. vi får se :)

2009-10-20 21:55:40
lisaboman

Wosh! Inte troligt att man stöter på tre älgar sådär! Haha galet!

2009-10-20 22:03:39
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!