trött - väldigt trött

Hej hopp
Jag har helt dåsat av här i soffan efter step muskelpasset tidigare. kom hem var helt slut och klickade i gång datorn. då plingade det på dörren och pappa kliver in. hihi. det var en glad överaskning. han hade med sig ca 1,5 kg godis och gav mig hälften = tjockis jag. jag åt lunch och pappa ville bara ha kaffe och råglimpa. så vi fikade/åt och sen har han farit hem. Jag har bokat boende åt mig och patrik till vår minisemester/julklapp till varandra. Några dagar i stockholm är inte helt fel. nej nu måste jag verkligen duscha och börjar studera. över och ut :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!