Äggdag? Nej, jag menar vårdag!

Hejsan. orginellt.
vaknade av att min underbaraste smög upp på toa och somnade om lika snabbt. Vaknade igen av att han lutar sitt fina huvud över mig och säger att han tycker att jag borde vakna nu då han väntat på mig i 45 min. hihi. han är mitt allt. jag märkte då jag skulle göra frukost att alla mina 12 ägg gick ut idag. kokade tre till frukost. sen kom Patrik på att vi kunde göra pannkakor till lunch. vips hade jag gjort pannkakor på 5 ägg. vi myste och sen gick jag med honom hem. Jag pratade med mor i 40 min i telefonen och sedan började min pluggdag. har pluggat sen kl. 14, med paus för middag (omelett ^^ ) och utbakning av mitt morotsbröd. jag är helt slut i huvudet, men ska göra ett test till.

imorgon ska jag träna och plugga. sen får vi se :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!