En riktigt göra-dag

Vad har jag inte gjort idag?

Vaknade, gick ut och promenerade, slängde skräp, var förbi hos Isa (katten alltså) kom hem. Lagade mina fingervantar sen kom mamma. vi monterade upp tavlor och lister. Lunch. Sen duscha, fara iväg och göra ärenden. har flugit runt halva umeå idag. kom hem kl 17.10 och ställde mig och gjorde en nötstek med rotsakslåda + sparris ! MUMS. Sen kom mamma igen. Vi for och hämtade hit Fisen för att hon inte ska vara så ensam. Det har varit "en aningens" spänt här ikväll. Det går bättre och bättre och de har inte bråkat rent fysiskt. Zlatan är så nyfiken så hon tränger in Isa i ett hörn och studerar henne. Isa morrar mest hela tiden och är stressad. När jag stänger in Zlatan ibland kommer hon fram. Zlatan sover instängd i mitt rum inatt så att Isa kan studera hela lägenheten i lugn och ro i natt. Jag har skrivit klart mitt arbete och ryggmärgsbråck nu. Det blev bara sex sidor. Nu belönar jag mig med en favorit i repris - mjölk, äpple, müsli och lite sylt. mums. igen. Jag har bestämt Linns "trerätters-födelsedagspresents-meny" nu :) Nu gäller det bara att hitta en kväll då det passar. Det måste vara en kväll då jag är ledig hela dagen, då det är en del att fixa.

Nu ska jag strax sova. Bäst att plugga in öronpropparna då Zlatan kommer att mjaua hela natten. Wihey

Kommentarer
linn

wooo! trerätters! :)

2010-04-18 16:32:07
URL: http://rydelius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!