Good day

Patrik har köpt avatar. Det borde få ett eget inlägg, men jag ids inte skriva två.
Dagen har varit bra. Jag flyger till Lisa Boman (!!!) fredagen den 14.e maj och blir där till tisdagen den 18.e maj. Woho. 700kr är det lätt värt. jag och patrik ska förbi farmor på fredag, mest troligen. Jag och anette ska äntligen på ett jävla studiebesök på ett gruppboende. tack! Halleluja.

Fisen vill så gärna ligga i mitt knä när jag sitter vid datorn. Hon kan knappt andas där hon ligger. Hon kan inte vända sig utan att först kliva upp på bordet och sedan byta håll. Hon tog tag med klorna i mina byxor och drog sig upp. Hon är mysig. Skulle vilja ha kvar henne om inte Zlatan blev helt osynlig då hon hela tiden drar sig undan.. det är inte schysst av mig, mot zlatan, att behålla henne.

Imorgon blir det att träna igen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!