ingenting-dag

Hmm.. vad har jag gjort idag egentligen? Jag har klivit upp. handlat, läst lite ord. farit till patrik. umgåtts, promenerat och pratat en massa :) om framtiden m.m. sen har jag fikat lite. kört stenhårt på gymmet. handlat igen, det jag missat. ätit middag, duschat och läst lite ord. Sen har jag försökt att börjar på arbetet, men inte riktigt kommit igång. det är så stort. ja, sen fick jag ju dåligt samvete för att bilen gick sönder i lördagskväll så att jag inte kunnat fara till farmor och farfar. Ringde henne tidigare ikväll. Vi pratade i 45 min. Det blir en dyr räkning denna månad. Men det är det värt. Jag fick alltså ingen tid kvar till att plugga. nu är klockan för mycket för att börja, ska fika lite och lägga mig. ska ju upp kl.06.00 wiie. farfar ligger inne igen. Han åkte in med ambulans igen. ska hälsa på honom imorgon efter praktiken. vilket jag egentligen inte har tid med, men jag löser det. Ska plugga, rengöra åt ragge, baka bullar och se på DH + hälsa på farfar EFTER praktiken.. tror inte jag hinner allt. ragge   stackarn..

nu. sova.

Kommentarer
Susanne

HAHAHHHAHHAHA så roligt att ragga ligger längst ned på prioriteringen;) minns förut hur han ibland blev glömd bort när det gäller just städningen ;) haha! fan lever han är? det är sjukt!!

2010-04-05 23:19:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!