Klaga inte på mina drömmar

just det.

dagen har varit bra. har varit på kirurgbehandlingen idag, för att få variera mig lite. det var skoj! var sedan på kurs på UH. Det var välbehövt efter att ha missat tre gånger irad nu. var förbi linnsan också. jag vet vad jag ska ge henne nu. :) hon fick lov att tänka till lite. ja, det slutade med att jag blev 1036kr fattigare. Jag måste lämna igen ett plagg imorgon. jag provade det aldrig och jag ser ut som en loser-tant i det. Annars är jag mycket nöjd med mina saker! wiehey. spinning+pate+byta plagg+promenad i förhoppningsvis solsken står på schemat imorgon! :)

Kommentarer
linn

efter rabatt ;)

2010-04-16 00:03:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!