Linns dag

Linnsans dag idag. Hon vet om det. Jag vet om det. Hon har fått en present och det bara fortsätter imorgon. :) det blir skoj.

Jag har varit duktig idag. Efter praktiken for jag ner på stan, grattade Linn och sedan cyklade jag till Patrik. Jag var och är helt slut så vi myste en stund. Patrik är bara bäst så är det. Älskar hans värme, kramar och pussar. Det var välbehövligt. Kom hem och stekte pannkakor och kokade blåbärssylt. Fixade grejor inför middagen imorgon och hör och häpna, jag har pluggat. första gången på typ en vecka. Jag ska städa lite nu och kanske gå ut ett slag. Annars blir det sängen. Imorgon ska jag äntligen klippa mig, färga håret och brynen! YEY !!! ÄNTLIGEN! PUSS

Kommentarer
lisaboman

hej vännen! hur känner du dig annorlunda? vet inte riktigt när min blogg har bestämt sig för att uppdatera sig för alla ^^

2010-04-22 13:39:30
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!