Lördag

påskafton i all ära. vad har hänt idag? jo:

- Patrik och jag har gått på staden och inte handlat något
- Jag köpte smink för 800kr ikväll från internet istället. Tack farmor och farfar och Patrik! :)
- Jag har pluggat och varit allmänt dålig
- Jag har gjort en god middag till mig och Anette
- Jag och Patrik skulle fara och köpa ingredienser till en frosting till banankakan. bilen slutade fungera och det     slutade  med en bogsering
- Vi kom hem, tomhänta då alla affärer stängt
- Jag och Linn gjorde en smarrig banankaka ändå, med vaniljyoghurtklegg till MYCKET GOTT
- Jag har äntligen bokat klipptid
- Patrik vill sitta uppe halva natten och se på Tv och jag är trött redan nu

Puss

Kommentarer
Angelica

Tävlingar och andra roligheter i bloggen :)

Just nu kan du ställa en fråga i frågestunden och få svar på den imorgon :)

2010-04-04 22:26:18
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!