Massa dagar

Jisses. Idag har det varit en bra dag. Jag sov och sov och sov idag tyckte patrik, som vart less på att vänta på mig. Han diskade undan flera dagars disk, ett helt berg med andra ord. Han var så snäll. Jag hann ta undan tvätten och allt. Just nu hatar Zlatan Isa för att hon ligger i mitt knä.. haha, evil-eyes om någonting!! haha. hade nyss två inklämda katter i knät, nu ingen.

Vi for sedan och tränade. Gjorde massa ärenden på stan. Jag lånade böcker till mitt fördjupningsarbete - inte helt otippat om depression! :D kul att lära sig mer om det. Apoteket och HM besöktes också. till min besvikelse. Bikinin var sjukt konstig IRL. inte bra. synd. hämtade miniräknaren hos anne. hem och åt, myste och sov tillsammans en stund. sedan for jag till willys och handlade mjölk och grönsaker. Väl hemma blodpuddig, dammsugning och massa tråkiga saker, sen ringde jag Lisa! halleluja! ska dit 11-15 maj! 600kr som hittat

Igår hände en massa konstiga saker. var i skolan - allt som kunde gå fel gick fel. åt med mor, tränade och tog hand om hundarna emellan allt. sen till skräddaren och få schema m.m. Kommer inte att kunna lägga praktiken en vecka innan skolstart för jag jobbar då. Men tjänsten är nästan 100%, kanske 95% i nästan 9 veckor. När jag kom hem luktade det bränd i hela lägenheten. Efter kaoset på morgonen med hundar och katter råkade jag för första gången inte låsa spisen. En kattjävel hade varit på bänken (Isa antagligen eftersom zlatan typ är rädd för bänken) och rivit ner en massa saker och satt på storplattan på sexan. Min ungsform med fiskgratängsrester var helt sönderbränd. SKIT. vädrade lägenheten hela kvällen. som om inte det var nog skulle jag försöka få bort lite skolsaker innan patrik kom. Då märker jag att spirre har tuggat sönder internetkabel..    X(   Suck.

Men idag var en bra dag! Nu arbete.

Kommentarer
Anna

Spirre är en ond vovve...han tuggade på moas leksakeroch gjorde hål i hennes kläder uppe i fjällen :)

2010-04-27 20:25:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!