Tisdag - ändå hann jag inte med allt

Hm.. Inte bra igen. Jag gör för mycket roliga saker istället för att plugga. Jag behöver verkligen plugga till högskoleprovet, men har bara skrivit på ett arbete till utv.störningen idag. inte bra. jag har däremot bakat vanilj/blåbärs/mandelmassebullar ikväll! Jag har varit på praktiken och hos farfar. Han inte kry kan jag då säga.. :( det känns inge kul. Mamma kom förbi också och jag fick mig ett par fina stickade sockor! :) WIIE tack mamma. Jag har faktiskt tittat på DH, skrivit i varje paus, nu måste jag sova fastän jag inte är trött, annars kommer jag att somna på salen imorgon. Hihi.

Godnatt - läskande bilder :D





Dom är inte brända - det är blåbär :D

Kommentarer
lizzie

hej, jag har hittat en bra hemsida och tänkte dela med mig med andra också (om du inte redan är medlem)

jag fick 130 extra läsare på 24 timmar :)

bli medlem du också vettja :)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=undercoverloverx

2010-04-06 22:49:51
URL: http://undercoverloverx.blogg.se/
Sebbe

antar att dom goda bullarna är slut?:P men badminton är jag absolut sugen på,bara ringa när du har tid. Du har ju mit nr;) sen verkar det bli usm som blir träningsplatsen för mig hädanefter btw:D

2010-04-07 21:20:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!