Världens bästa torsdag ?

Klippning och färgning - check
Städning - check
Plugg - inte check, imorgon: check

Har haft världens bästa Linn här ikväll. Vi åt den godaste maten jag någonsin lagat tror jag.
Äpple, kanel och kokosplättar till förrätt. Svamp- och sparrisrisotto med örtkyckling (restaurangstyle) och kokta päron med mandelgrädde. Sen blev det onödiga dippbröd, dipp, ost och kex. MUMS mår rätt illa nu dock. Vi avslutade med att titta på världens bästa artist. I love my Michael Jackson.

Nu får jag ha honom för mig själv. Patrik, min älskade köpte dvdn till mig. Nu behövlig sömn och inlines imorgonbitti. vill sova ut och orkar inte fara på spinningen.

en gång till. I <3 Michael Jackson.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!