Det krävs en update

Jepp. mycket har hänt. alla tentor avklarade! har fått resultatet på 4 av 5, godkänd på alla! Jag hoppade in och jobbade på lungan på sjukhuset på torsdag, sen har jag jobbat fre-sön. nu ska jag tjäna lite pengar. det behövs mitt lilla sparkonto har snart nada på sig. jag måste börja dra in lite pengar så jag iaf går +/- 0. Har ju en matgrupp att betala på 8000kr, sen ett soffbord kan ju vara bra att ha.

Var och klippte till frisyren lite idag, fixade så att jag fick en lugg igen och tog upp lite i nacken, inget märkvärdigt då jag ska spara ut det ju! lyckade till med lite lyx-schampo och balsam. ja, jag vet, inga pengar bla bla. Har köpt tyg som jag ska göra en kappa av till sovrummet och även en vaxduk att ha på köksbordet då man har symaskinen där eller då man ska måla, vill inte förstöra bordsskivan, när jag nu får bordet.

Jag hade även en superrolig kväll hemma hos Susanne i lördags. Det var ett helt gäng av tjejer som var där. mycket surr och skratt!

ska träffa hon som är ansvarig för personal på njurmedicin imorgon, vi ska kika på om jag ska få ett vikariat! ett fast alltså. jippi. kunde ju ha funnits roligare avdelningar, men vad gör man? man tar allt man kan få!

Kommentarer
Anonym

vad pluggar du?

2010-12-20 15:34:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!