Inflyttning - halvt check

Tjoho. ikväll flyttade vi lådorna. Ser hemskt tomt ut när det inte är någonting annat än lådor. Vi ska flytta in möbler imorgon, soffan och matgruppen har inte kommit ännu så det är bara att vänta på dem. Ska försöka göra det lite hemmastadt innan jul. Ma ska vara snäll och måla på lördag. Kanske ska sova där på söndagkväll då? :D Jag hoppas jag får igenom att få nya tapeter i vardagsrummet och ommålat i hallen ser hemskt ut. Annars gör jag det själv! Annars så har jag skrivit klart min andra sjuukt dryga uppsats nu! Man blir effektiv när man har 1000 andra saker att göra. har bara tre tentor + en redovisning nästa vecka. har fem tentor kvar totalt, till vilken alla jag inte ens har börjat plugga till. det börjar jag med imorgon! see yah

I'm happy!

Kommentarer
lisaboman

så himla kul med nya lägenheten! kan inte vänta tills jag får se den :D

plugga inte ihjäl dig bara!

2010-12-01 22:36:19
URL: http://lisaboman.blogg.se/
linn

tänkte skriva exakt det som jag ser att lisa har skrivit.. plugga inte ihjäl dig ;)



när får man komma och kika i nya lägenheten? kram

2010-12-02 14:31:36
URL: http://rydelius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!