långt inlägg

två tentor avklarade denna vecka, sista muntliga imorgon, det kommer nog att gå bra. jag gick igenom allt tills imorgon efter grammatiktentan som gick relativt lätt, kan bero på att jag satt som en dåre igårkväll och memorerade regler som jag sedan skrev upp på ett kladdpapper det första jag gjorde på tentan. dock tog jag en powernap på 1½ timme emellan! haha. jag bara sov och sov. helt utslut. pappa har varit här och fixat två lampor åt mig tjoflöjt. dock har jag tråkiga nyheter, min matgrupp kommer inte förrän v52.... den skulle ha kommit imåndags! den var tydligen slut hos leverantören. sitter med ett litet campingvikbord och två vikstolar tillsvidare. jippi. soffan har jag tur om jag får innan jul. en reminder till mig själv: köp ett inomhusobjektiv då jag inte kan backa längre än till väggen för att ta kort och för att anette fortfarande har min digitalkamera. är less på att sitta på golvet och vikstolar så jag tror jag ska lägga mig och läsa och sedan sova. kanske blir det yoga imorgonbitti? har inte tentan förrän på eftermiddagen. åt föresten en supergod lax och räksoppa till middag idag. sitter fortfarande på någons oskyddade internet då mitt fortfarande inte fungerar, det är bara att ringa alltele igen och höra vad de håller på med.







En liten hyllning till våra älskade svarta



Om inte annat har jag inget för mig imorgonkväll. ska nog baka efter jobbet på lördag. pepparkakor... mums! sen blir det adventsfika med familjen på söndag. jag är öppen för förslag att träffas :)



Kommentarer
lisaboman

effi <3

så himla snygg tvbänk, och jag gillar gardinerna i köket skarpt! :D

2010-12-09 22:52:18
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!