Min beskärda del

idag har jag fått min beskärda (och bästa del av dagen) av Lisa. Surrade i 45 min om allt! saknar henne.
annars har jag och mamma målat mitt sovrum idag, städat, storhandlat, monterat mitt rymdskepp till tvbänk (det har tagit många timmar). Sedan har jag pluggat heeeela kvällen. har ju som sagt tre tentor och en redovisning i veckan. Igår var jag och Patrik och kikade på HP7 sjuukt bra och välgjord. längtar efter nästa del. imorgon blir det inflyttning for real då färgen har torkat. då blir det att packa upp alla kläder m.m. och så kommer ju Zlatan! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!