Sista sista!

Nice. sista tentan avklarade igår! skrev tenta och sedan for jag på sjukhuset för att sitta vak. dock hade patienten flyttats från lungan till geriatriken så jag blev kvar på lungan och fick lite inskolning och vanligt avdelningsarbete. Fick göra något jag inte gjort på väldigt länge. Jag fick ta en massa blodsocker, blodtryck och blodPROV. tjoho! det var skojigt, men lite nervöst, gick galant. nu jobbar jag kväll på skräddaren fre, heldag imorgon + middag hos suss, och kväll på söndag. sedan blir jag lite julledig. det behöver jag!

Kommentarer
linn

men gud så kul!! du ska också till suss??? så bra, då får vi äntligen ses!

2010-12-17 14:29:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!