Söndag

Fredagskvällen spenderandes slappande och skrattande med mamma och pappa och Shrek 4 som jag köpte på vägen dit. Jag köpte även Trolltyg i tomteskogen! yey. upp tidigt på lördag och jobba. jobbade halvdag och for till ersmark för pepparkaksbakning. Åt supergod röding till middag mumma! for sedan till Patrik. Såg Trolltyg. inte lika bra som förrut, men vad förväntar man sig av en barnfilm? nu har jag den iaf nu när den äntligen släppts som film. Idag har jag översatt och översatt. Sedan fikat och snurrat runt på Strömpilen med familjen. Jag och Anette tog oss hem till mig vid 15.00 tiden och sedan kom Patrik. Vi åt en moussaka (min aubergin var dålig så det blev zucchini istället) gott som tusan iaf. vi slappade lite. busade med hundarna och sedan kl. 19.30 har jag studerat. nu ska jag avsluta kvällen med lite Sookie Stackhouse. imorgon blir det tvätt, plugg och kanske en promenad. Peppar för de sista tentorna nu! Jobb fredagkväll, Lördag-dag och söndagkväll. Tjoho. sen är jag lite julledig det blir skönt! ledig heela veckan 19-26, om de nu inte ringer från sjukhuset dvs. :) ser fram emot det. jag behöver det verkligen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!