Tisdag

Ibland har jag ingen aning om vilket dag det verkligen är. kom på att det var lucia igår mitt på dagen efter att jag läst Ryddans blogg. jaja, tänkte jag, jag åt iaf lussebullar till frukost. vad annars? jo, har skrivit näst sista tentan idag. gick galant eller iaf bra, jag känner på mig att jag inte behöver göra omprov. Har fått kung betyg i alla kurser hittills. hoppas det fortsätter. eller vadå 'fått'? jag har slitit för dem! sedan jobba i helgen sen lite ledigt, klippning och färgning nästa vecka. imorgon blir det sista rycket med denna helvetes tenta. varit och utrett lite ärenden till lägenheten idag. allt blir fint! bara gardiner till alla rum alltså vårgardiner, några nya gardinstänger och en rullgardin. sedan väntar jag fortfarande på mitt försenade köksbord + stolar och min soffa. är less på golvet nu. när jag fått soffan - soffbordsinköp!
NU - Sookie Stackhouse tills jag somnar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!