Torsdag

Nu är (nästan) allt i lägenheten. Skolböcker, lite kläder, smink, ragge, en spegel och några tavlor kvar bara. det får vara tills vidare. Imorgon ska jag dit igen, kan ta med mig en kamera så får ni försöka se förbi kaoset och kika på lägenheten. ska försöka få allt klart till jul :) ska träffa kvartersvärden imorgon igen. nu har jag pluggat färdigt helt och hållet till en tenta. bara två kvar. känns inte motiverande att jobba på lördag då jag vill vara i lägenheten. :) well well, bara att vänta lite tills målningen är färdig. så på mån/tis bor jag nog där! :) pga hemska tentor i veckan så kan jag nog säga att jag kan "visa" lägenheten och umgås såklart för den som vill torsdagkväll och fredagkväll, lörkväll och hela söndagen nästa vecka. innan dess är det inte så mycket att se. alla möbler är omonterade. :) hör gärna av er (dvs linnarna och anette typ) innan bara :)

tack öjbrandt för att du skjutsade hem mig igår från skolan!

Kram till er :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!