Dagen

Har gjort lite dittan och dattan idag. farfar var sämre än vad jag hade föreställt mig, eller ville föreställa mig. åkte hem med mor och vi tog oss ett välbehövligt fika. sen kom boman och vi hade mycket trevligt. det är konstigt hur man kan göra ingenting med några personer hela tiden och det aldrig blir tråkigt. bara sitta på var sin stol och prata typ :) det är nice. har skrivit klart om diabetes nu och övergår till arbetsmiljö och säkerhet i veckan samtidigt som sjukvårdskursen fortsätter. :) Imorgon får jag äntligen träffa Patrik :) mmmm! toppen! toppen! toppen! :)

puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!