MYS

Jag har städat, skrubbat och tvättat överallt och allt i hela lägenheten idag. Jag har även tränat, varit i skolan och färgat håret. Framåt 17.30 började jag göra kycklingsoppa till mig och patrik som skulle komma vid 18.00. Sen fick jag en impuls att göra kokos och blåbärsmuffins! de satt gott i magen! MUMS!

träning i morgonbitti med linnsan. Synd bara att det är herrarnas dag i bastun.. :( vi som hade tänkt basta. linn kommer att få vänta på söliga jag som alltid tar 100 år på sig att duscha. Älskar att duscha på usm. varmt vatten hur länge man vill och man behöver inte betala för det ens! :D vi peppar inför imorgon! YES.







PUSS till livet

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!