Superdag

Japp det är vad det har varit. började min superdag med gröt och fullkornssmörgås sen bar det i väg till Usm för step med linn. vi slöade på efteråt och kom till slut i väg och åt buffé på taj mahal. helt okej. inte mer inte mindre. strosade runt på stan dvs. jag hängde efter linn, ändå blev det jag som köpte ett par gladiatorsandaler. yey. letade ett par förra året men hittade inga som jag riktigt klickade med. Nu har jag gjort det. Längtar till våren då jag kan börja använda dem. Ingen kan någonsin gissa vad jag ska göra för kul imorgon, förutom att skriva kursprov! Jo jag ska vara med Marie! vad roligt att träffa henne igen och lilla Anny! lunchmys :)

Puss till livet!

Kommentarer
lisaboman

Åh va kul! Det var verkligen länge sedan! Hälsa henne från mig :)

2010-02-18 20:36:47
URL: http://lisaboman.blogg.se/
linn

verkligen en +++ dag!

2010-02-18 23:49:18
URL: http://rydelius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!