Uppdatering på önskelistan

På grund av påtryckningar av Anna, min kära syster, har jag tvingat mig själv att finna fler 'roligare och mer personliga saker' att önska mig, istället för bara idrottsrelaterade prylar.


- Sportbhar - färgglada på stadium 199kr
- Cykelbyxor 150-300kr intersport/stadium
- Uppvärmningsjacka
- Små vita fina dukar, flera stycken till tvbänken, byrån, blommor, ljusstakar, köksbordet
- En bra bok
- En intressant bok, om t.ex. människokroppen eller psykiska tillstånd, hjärnan, mer faktabok t.ex. Sonessons Anatomi och fysiologi (ISBN: 91-47-05256-2)
- Avatar
- En lite mer yvig blomma till min lägenhet
- En hushållsvåg
- Glasunderlägg (i glas)
- En stor leksaksråtta till Zlatan
- Svarta sockar


Kommentarer
linn

hej jenny! tack för uppdateringen, det verkar som om du haft fullt upp :) blev så paff när du svarade "mitt i natten" ;) kramra

2010-02-08 00:21:30
URL: http://rydelius.blogg.se/
ma

Det blir bara dyrare och dyrare!!!!

2010-02-08 14:24:43
lisaboman

Haha mer personligt :) kul iaf att du börjar i tid så man har ett hum om vad man kan ge dig! Så kommer du på nått mer är de bra att fortsätta uppdatera! :) puss

2010-02-08 18:27:14
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!