Utsatt själv

För att kompensera Linn som blev utsatt för ett kollage igår, utsätter jag mig själv för det ikväll. Jag tror dock inte att bilderna är lika hemska som linns, men jag har som sagt inte lika många bilder på mig själv. Några andra är utsatta ikväll också, kunde inte låta bli när jag fick syn på dem! Mina yngre och sämsta dagar, varsågod! Tillägnat Linn! (ps. nästan alla bilder är tagna i fjällen, tydligen är man inte speciellt snygg där. testa dela på två toaletter när man är 17 st ds.)

NJUT


































Imorgon kommer det upp någon finare vinterbild på mig. Kan dock inte ladda upp det nu eftersom vi schlagerkväll hos mor och far!


Kommentarer
linn

hahaha. vilken bilfärd till fjällen det där var.. och inte var du och jag så snygga där ;) TACK b, nu känns det lite bättre.

2010-02-13 18:47:48
URL: http://rydelius.blogg.se/
Anonym

Hejhej.



Ska du göra något särskilt imoron på alla hjärtansdag?

Kram =)

2010-02-13 18:59:05
URL: http://ayye.bloggplatsen.se
anette

Va fin bloggen blev! :D



Och bilden på magnus är fortfarande klockren!

2010-02-14 03:01:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!