dagen

nu var det länge sedan.

jag har druckit den godaste milkshaken någonsin ikväll. Mjölk, vaniljyoghurt, hallon, färsk ananas i bitar och en skvätt fun light tropical fruit i mixern. :D drack den med några bitar färsk ananas till :) smarrigt värre.

imorgon ska jag och patrik göra piroger. gött. jag har skrivit upp allt jag behöver handla till min lilla buffé som jag ska ha nästa fredag. det blev en del smått och gott. jag har även kollat vad jag kan laga för mat själv. jag hade idétorka. nu ska jag se ett avsnitt two and a half men sedan sova tror jag. :)

middagstips tar jag gärna emot! skriv skriv. :)

kram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!