Lite av livets goda

Efter en heldag med studier tog jag en välbehövlig paus med varmchoklad med vispgrädde, turkisk yoghurt med vaniljsocker, kokos, frön och jordgubbar + några pepparkakor. jag har pluggat rent ut sagt HELA dagen. ska avsluta dagen med att skriva klart arbetet, det sista lilla.. Igår tog jag också en välbehövlig paus i form av en eftermiddag med Patrik :) imorgon ska vi umgås hela dagen! träna på morgonen och sen äta och mysa i ersmark till middagen. sen på kvällen ska jag studera igen :) Det blir en toppen dag.

Love life.

Kommentarer
Linda i FLORIDA

hva studerer du?

2010-01-29 03:03:36
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!