Noterat idag:

Jag och Patrik var superduktiga på gymmet. Vi hann med åttan hem, hamnade dock bakom 6 (!!) plogbilar/traktorer efter E4 och missade 5an. Vi har lagat god mat och njutit av Sunes sommar. Ikväll har jag inte varit lika effektiv som jag velat när det gäller skolarbete. Jag har skrivit 1/4 av arbetet bara. Jag har dock varit och slängt skräp, handlat, varit förbi lägenheten och packat upp allt tillsammans med mor. Vi kvällsfikade alla tre tillsammans. Nostalgi och mysigt. Sen har jag suttit här och klickat och varit lite effektiv. Har skrivit om Klas och hans höga blodtryck, som imorgon kommer att utvecklas till kärlkramp, hjärtinfarkt och slutligen hjärtsvikt och lungödem, om jag är effektiv. LUGN, han kommer att få bra behandling och rehabilitering. 
 
Nu ska jag och Klas gå och lägga oss. Zlatan och Curry har blivit vänner ikväll. De sover på mammas säng tillsammans med far. Mamma är utvisad och sover i Anettes gamla rum. Vi är många här nu.

Kommentarer
n

Heja böni! :D Kul att kissarna börjar bli kompisar!

2010-01-29 00:02:46
carina

Vilken mysig och fin blogg du har:)

kolla gärna in min teckningsblogg..

2010-01-29 19:06:58
URL: http://karatangentbord.blogg.se/
jennie

hejsan :)

fiin blogg!!

hur är allt med dej?

kram

2010-01-29 21:35:00
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Anna

Hej hopp



Får du välja färg själv till lägenheten? Fint kommer det nog att bli. Skönt att slippa kattslagsmål i ersmark. Hälsa alla från oss.

2010-01-29 21:56:14
simone

sv: Verkligen, kläder ska vara bekvämt :)

2010-01-30 18:37:55
URL: http://fattybom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!