Studier och fjäderpingis

Provet igår var lekande lätt. Jag och Sebbe for och spelade badminton på eftermiddagen. Det var jättekul att spela! Det var ju lite mer än 2½ år sedan jag slutade spela. Det var himla skönt att få hålla i racketet igen och Sebbe var förvånadsvärt duktig. Fikade och förberedde middagen när jag kom hem. Mor och far åt här igår. Det var supergott. Pluggade 1½ timme efter det innan anette och sebbe kom hit 20.30. en bra kväll var det. Jag tog sovmorgon och drog mig enda till 10.40. Har fruktansvärt ont i huvudet, men sitter och studerar ändå. Lika bra att få det gjort . tänkte promenera till ersmark senare idag.

över och ut

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!