dagarna som gått

har försökt att få tag på linn utan framsteg. jag jobbar fre-sön. ledig måndag, ska försöka vara med Lisa då också. häng på?

Jag älskar twilight-serien lite för mycket tror jag. det gör nästan ont ibland när jag tänker på dem. Jag blir alldeles för fast i mina älskade bokserier. Det är så skönt att försvinna bort en stund. tänkvärt är att det finns en röd tråd bland dessa.. Mina älsklingar:
Harry Potter
Sagan om ringen (filmerna)
Freja, Idun och Saga
Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn
Sagan om Klanen Otori - Över näktergalens golv, På kudde av gräs, Under lysande måne, Vid hägerns skarpa skri, Och himlens vida väv

Jag hoppas att True Blood böckerna är några man fastnar i!

Btw. jag har blivit tillfrågad om en kolonilott just nedanför bräntis. vet inte om den är 50 eller 100 kvadrat, ska ringa till henne imorgon. jag kan inte odla någonting i år, bara förbereda jorden. men vad gör det när den kostar 150 resp 250 kr /år. Nu sängen ska upp för tidigt.

Kommentarer
linn

på måndag jobbar jag till 4, men kan gärna ses efter det? :) jag håller också på att läsa böckerna nu, är helt fast även fast man redan läst och sett filmerna..

2010-07-16 09:43:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!