Fredag

Nu har jag varit ledig en dag. Nu är det tre arbetsdagar till innan jag är ledig nästa gång. Rätt tuff start med sex dagar. Jobbar däremot bara tre nästa vecka så det blir skönt. hoppas på bra väder då, så kanske man kan ta sig till stranden. Igår bakade jag och linnsan hela dagen. Det blev pizzabullar och morotslimpa för linn och valnöts- och aprikosbröd och minipizzor för min del. Idag har jag varit på apoteket köpt lite smått och gott. ska testa kortisonsalva på mina prickar på armarna för att se om det blir bättre. sen har jag suttit ute en stund. vinden tvingade in mig innan jag somnade i kylan. Nu ska jag måla klart min mangabild från igår och senare blir det arbete mellan 16-21.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!