har man för mycket fritid då man t o m sitter vid datorn?

kan man säga det? Jag som gör en massa saker hela tiden. har försökt leva som lisa och linn sa igår. jag åt t o m kladdkaka på jobbet + en parisare till middag. jag har dessutom ätit tre rabarbermuffins, dock gjorda på fullkornsdinkel. mumma. lite överdrivet idag dock. jag och linnsan har t o m grävt i landet. längtar tills jag är färdig med grovgörat.

Önskelista till julen:

- Köksmaskin, en rejäl med mer än en funktion, bra kvalitet
- filmer typ new moon och eclipse
- bra böcker, typ freja idun saga. lite fantasyfiction gärna en serie böcker freja - pocket - adlibris 39kr, shantaram rek. av patriks syster. gärna pocket då de är lättare att läsa, dock inte lika fina, dock (igen) skönare
- Rosendahl Grand Cru serien! allt, alla saker. prata gärna ihop er då.

Tidigt ute ^^

Kommentarer
lisaboman

skönt att se att du uppdaterar bloggen! och så himla gott med rabarbermuffins :D

2010-07-21 11:32:37
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!