Min sädesärla

Jag kom hem efter att ha varit borta (jobbat) i nästan 11 timmar. Dödens trött så sätter sig en sädesärla precis framför mig. Jag hämtar kameran och han är snäll nog att posera i 15 min trots att jag "jagade" honom att hoppa till nästa pinne på gärdesgården. Zlatan blev avundsjuk. Sen middag och sedan kika på bilderna och sist rengöra och "mysa" med ragge. satt och höll i honom i typ 10-15 min och såg på tv. zlatan blev så avundsjuk att hon började mjaua och snurra runt i fotöljen och tittade sött på mig och försökte få mig att släppa krypet. hihi.


Har Zlatan blivit tjock?




Bilden talar för sig själv


Han är så söt när han står på ett ben!













Zlatan är ond!



Hoppas vi ses igen lilla pippifågeln!

Har införskaffat tre nya färger till min ljusstakssamling. ville inte köpa den hemska mörk-rosa-lila, den passade inte in.



Hon passar på när Ragge inte är där ;D




Kommentarer
N

Vilka fina bilder!! :D Vad ful pippin var när den bara hade ett ben hela tiden, men jättefina bilder! Och Zlatan ser inte tjock ut, hon börjar bli vuxen, då ser de ut så där :p Men hon är nog allt lite evil som vill jaga din fågelkompis! :P

2010-07-01 10:43:29
lisaboman

hahah zlatan! va söt hon är :)

jag har börjat läsa nu! har kommit halvvägs genom andra boken, hur bra som helst! jag är fast :D vad har du och linn pysslat med idag då? har ni badväder?

PUSSSS

2010-07-01 15:01:50
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!