Noterat

Varför?! hela mitt inlägg försvann..

Jag har varit med lisa ikväll. vi gjorde samma sak som vi skulle ha gjort om vi setts, vi pratade i 52 minuter. jag är snart påväg i sängs. Jag har noterat att jag är väldigt billig i drift. jag tvättade just håret med samma schampo som jag köpte då jag flyttade in. 500ml räcker länge. Minns du anette att jag köpte två tvålar på rusta för 20kr för att det var bra att ha? Jag har just flyttat in den blåa i duschen för att använda det sista och för att jag var så less på att den var så ful och äcklig som fortfarande stod framme. Nu har jag bytt till den rosa! yey. också 500ml. haha.



Farmor skulle leka hipphoppare och vända kepan. hon ligger i en solstol, det är därför hon ser så konstig ut ;D

Fina Bästis!

Hemma hos Helene och Anders, Bilderna gör inte trädgården rättvisa. Det är en hel till trädgård uppe till höger som jag inte har foton på.


Han trodde jag hade mat till honom
Posera kan han i alla fall

Kommentarer
n

Åh vad glad farmor ser ut på bilden! jag blir nästan rörd av att se henne så glad igen! :)

2010-06-29 00:03:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!